Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
3 + 5 =
Link
Proszę wpisać wynik dodawania:
3 + 5 =

"Trudny" klient w instytucjach kultury - Bełchatów, 8.05.2018

W dniu 8.05.2018 odbyła się pierwsza edycja szkolenia na temat „trudnego” klienta w instytucji kultury. Zespół Regionalnej Akademii Kadr Kultury zagościł w Miejskim Centrum Kultury w Bełchatowie. Pracownicy MCK-u, którzy wzięli udział w spotkaniu, już od początku wykazali się dużym zaangażowaniem i otwartością.
Podczas dyskusji chętnie dzielili się swoim doświadczeniem, dzięki czemu zostały omówione konkretne przykłady „trudnego” zachowania klientów. Uczestnicy doszli do bardzo ważnego wniosku – w obsłudze „trudnego" klienta warto stawiać granice i dbać o komfort pracy. Wszystkim osobom, które wzięły udział w szkoleniu życzymy powodzenia we wdrażaniu poznanych technik asertywnej komunikacji i jak najwięcej klientów, którzy docenią zaangażowanie i serdeczność pracowników MCK-u.