Badania marketingowe w instytucjach kultury, 25.05.13
Jak poprawnie zbudować kwestionariusz ankiety? Jakie pytania zawierać w ankiecie, a jakich unikać? Jak budować pytania, aby uzyskać odpowiedzi, na których nam należy? Tego dowiedzieli się Uczestnicy szkolenia z zakresu badań marketingowych.
25 maja 2013 r. odbyło się szkolenie z zakresu badań marketingowych w instytucjach kultury.Uczestnicy zmierzyli się z zagadnieniami dotyczącymi:
- zasad skalowania
- skal (rangi, sumowanych ocen, Likerta, pozycyjnych, semantycznych, Stapela)
- budowy kwestionariusza ankietowego
"Wiele zależy od poprawnie budowanego kwestionariusza ankiety - mówi jedna z Uczestniczek - Wielokrotnie prowadziłam badania w mojej placówce. Czasami miałam problemy z wyborem skali, czasami forma pytania nie miała bezpośredniego związku z tematem badania. Dzięki udziałowi w szkoleniu moja wiedza została usystematyzowana. Fanie, że mogłam tu być" - dodaje