Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
4 + 4 =
Link
Proszę wpisać wynik dodawania:
4 + 4 =

Jak znaleźć fundusze na działania w ramach Europejskich Dni Dziedzictwa?

Narodowy Instytut Dziedzictwa zaprasza organizatorów Europejskich Dni Dziedzictwa na webinary ściśle związane z organizacją wydarzeń w ramach EDD. Z materiałów video dowiemy się gdzie szukać finansowania na działania, a także jak komunikować się z mediami i jak przygotować materiały dla dziennikarzy.
1) Gdzie szukać finansowania na EDD?

Jeśli szukacie sposobu na znalezienie funduszy na organizację Waszych wydarzeń organizowanych w ramach Europejskich Dni Dziedzictwa ten webinar prowadzony przez Panią Barbarę Kozłowską - z wykształcenia architekta i wybitną ekspertkę w dziedzinie finansowania projektów edukacyjnych –  to kompendium wiedzy na ten temat. Od wyboru wydarzenia, przez znalezienie odpowiednich źródeł finansowania aż po plan promocji – krok po kroku przejdziemy przez wszystkie etapy prowadzące do realizacji Waszego projektu.

prowadząca: Barbara Kozłowska






2) Jak przygotować materiały dla dziennikarzy o wydarzeniach EDD?


Współpraca z mediami to jedno z głównych narzędzi popularyzowania wydarzeń organizowanych w ramach Europejskich Dni Dziedzictwa. Dziennikarki radiowe, Katarzyna Borowiecka i Natalia Grzeszczyk –  od lat związane z najbardziej znanymi rozgłośniami –  opowiedzą w jaki sposób komunikować się z mediami, by Wasze projekty zyskały jak największą popularność.

prowadzące: Katarzyna Borowiecka i Natalia Grzeszczyk






3) Współczesne formy komunikowania za pośrednictwem mediów.

Webinar, do udziału w którym Narodowy Instytut dziedzictwa zaprosił dr Klaudię Cymanow Sosin, to zbiór cennych wskazówek dla tych wszystkich, który chcieliby w sposób ciekawy i skuteczny promować wydarzenia organizowane w ramach Europejskich Dni Dziedzictwa, trafiając do konkretnego odbiorcy oraz formułując ciekawy przekaz.

Dr Klaudia Cymanow Sosin – Adiunkt w Instytucie Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Papieskiego w Krakowie i Kierownik Kierunku Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations.

prowadząca: dr Klaudia Cymanow-Sosin