Przygotowanie oferty sponsorskiej, 21.06.13
Pozyskanie sponsora może mieć znaczny wpływ na polepszenie jakości oferty kulturalnej placówki. Jak więc zebrać się za tworzenie oferty sponsorskiej i jakich błędów należy unikać, aby nie odstraszyć potencjalnego darczyńcy?
Jaka jest idea sponsoringu w kulturze? Jak nawiązywać kontakty z potencjalnymi darczyńcami i w jaki sposób zainteresować ich naszą ofertą? Jakie korzyści płyną z finansowania kultury? Takie zagadnienia poruszała na szkoleniu 21 czerwca 2013 r. Daria Kubiak - menadżerka kultury, specjalistka ds. promocji i PRu.Celem spotkania było zaprezentowanie uczestnikom narzędzi pomocnych w kontakcie z darczyńcą oraz poznanie zasad kluczowych dla zbudowania interesującej oferty sponsorskiej.
Dla zainteresowanych tematem polecamy wykład Zbigniewa Lazara "Jak napisać dobrą ofertę sponsorską".