Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
9 + 3 =
Link
Proszę wpisać wynik dodawania:
9 + 3 =

Jak planować i realizować działania promocyjne przy niskim budżecie?, 7.06.13

Przemyślana strategia promocyjna stanowi klucz do sukcesu. Mając grube miliony można poszaleć i puścić wodze fantazji. Ale co w przypadku gdy taką kwotą nie dysponujemy? Czy można zrealizować kampanię promocyjną bez dużych nakładów finansowych? Oczywiście!
Kultura odgrywa bardzo ważną rolę w życiu każdego człowieka - kreuje światopogląd, integruje, socjalizuje czy reguluje normy obyczajowe. Ważne jest więc promowanie działań kulturalnych, aby zachęcić jak największą liczbę osób do odbioru jak i tworzenia kultury.

Jak tego dokonać przy ograniczonym budżecie? Jakie są formy promocji z pominięciem drogich ogłoszeń prasowych? Na szkoleniu 14 czerwca 2013 r. p. Aneta Dalbiak przedstawiła następujące propozycje:
- akcje ambientowe,
- akcje partyzanckie,
- akcje wirusowe,

Sedno tkwi w dobrym pomyśle na kampanię promocyjną i określeniu grupy odbiorców. Ważne jest również ustalenie celu promocji oraz sposobu dotarcia do adresatów naszych działań.