Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
8 + 7 =
Link
Proszę wpisać wynik dodawania:
8 + 7 =

Ukazał się marcowy numer „Kalejdoskopu”, a w nim podsumowanie wielkiej akcji: Jak miasta w Łódzkiem promują się poprzez wydarzenia kulturalne.

Ukazał się marcowy numer „Kalejdoskopu”, a w nim podsumowanie wielkiej akcji: Jak miasta województwa łódzkiego promują się poprzez wydarzenia kulturalne. Piszemy o Radomsku, Sieradzu, Kutnie, Łęczycy, Wieluniu, Poddębicach, Uniejowie i wielu innych.

 

Siedem cudów Łódzkiego

Wielki poeta, słynny fryzjer, trakt historyczny, targi koni albo wystawy kwiatów mogą promować miasto lub gminę. Samorządy województwa łódzkiego mają różne pomysły na tworzenie własnej marki, z którą chciałyby być kojarzone w Polsce. Pytaliśmy prezydentów i burmistrzów niemal wszystkich miast w Łódzkiem o ich kulturalne imprezy flagowe. Odpowiedzi publikowaliśmy na łamach „Kalejdoskopu” przez ponad rok. Pora na podsumowanie.

Najważniejszy jest dobry pomysł, który wykorzysta lokalny potencjał i ludzi z zapałem. Oczywiście potrzebne są też odpowiednie fundusze, ale jak pokazuje życie, to nie pieniądze decydują o powodzeniu przedsięwzięcia, a jego forma i treść.

 

Nieborów w nowej odsłonie

Pałac Radziwiłłów w Nieborowie wraz z zespołem parkowym w Arkadii to perła polskiej architektury barokowej. Mimo że od lat oba miejsca odwiedzają tłumy turystów, pracownicy muzeum nie spoczywają na laurach. Wychodzą do zwiedzających z nową ofertą.

– Czasy się zmieniły i dzisiaj nie wystarczy już jedynie czekać na zwiedzających, trzeba ich przyciągać nowymi pomysłami – przekonuje Monika Antczak, kierownik Działu Sztuki Muzeum w Nieborowie i Arkadii. – Sztukę łatwiej przyswajać, jeśli poznajemy ją za pośrednictwem ciekawych form przekazu. Nasza koncepcja polega na stworzeniu możliwości odkrywania dawnych epok historycznych i prądów kulturowych w kontekście zabytkowej architektury pałacowej i parkowej.